Explore the blog
Sunday, November 22, 2009

Alamak....

ingatkan boleh la rilex2 cuti nieyh...
tapi......

1.Hari Selasa and Rabu (this week..)- Kem Fizik
pukul 9.00a.m-12.00p.m

2.Tuisyen intensif for SPM candidates 2010
Setiap hari kecuali Jumaat pukul 2.00p.m-6.00p.m

3.Tuisyen kimia kat rumah Cikgu Zawawi
every Saturday pukul 8.30a.m-10.00a.m

4.Kerja Sekolah (Golden Holiday)
bila la aku nak start buat???

Sebenarnya aku takde kesedaran lagi ni...
SPM tahun depan tapi...

masih lagi nak berfoya-foya...

Apa nak jadi....???

Tapi aku tak kisah laa tak dapat rilex2 cuti ni...

Sebab kawan aku, Inani cakap:

"Baik kita bersusah-susah dulu, barula kita boleh goyang kaki.."

ada betulnya kata2 dia tu...

whatever it is,..aku kena struggle dari sekarang...

Chaiyok chaiyok!!!

Would you like to comment?