Explore the blog
Saturday, November 21, 2009

AMANAH memang berat.....

Akhirnya AJK ASRAMA untuk sesi 2010 telah pon dipilih..
nila hasil nya....

Ketua Asrama: Muhamad Aiman Abd.Kamal & Hanis Syahirah Mohd Zulkefli
Timbalan: Ahmad Akram Solihin Zakaria & Fatin Illani Ruzaini Nashrom
S/U: Muhammad Ruzaiman Ismail & Nur Ain Mardhiyyah Mohd Khairi
Bendahari: Ahmad Ikram Azmi & Alifah Ilyana bt Mohd Husni
Exco Disiplin: Muhammad Aiman Ariffin & Inani Najihah Mohd Rohim
Exco Data: Muhammad Faizuddin Hashim & Ainzatul Zulaikha
Exco Dakwah: Muhamad Asyraf Azman & Hanim Amirah Ibrahim
Exco Akademik: Ahmad Syahmi Kamil & Nur Suaidah Alias
Exco Keceriaan: Ahmad Aiman Adnan & Najwa Akmal Ramli
Exco Kebajikan: Muhammad Hazimi & Hanis Hawa Abdul Kadir
Exco Lawatan: Muhammad Faris Mohd Zain & Siti Noor Husna Mat Yazid
Exco Sukan: Muhammad Syafiq Tarmizi & Nurul Amira Che Rahim
Exco Makanan: Ahmad Aiman Abdul Alim & Farahanim Najwa Mohd Ghazi

nila pemimpin yang akan menerajui pentadbiran asrama SMKAM tahun 2010..
aku harap AJK asrama yang terpilih taon 2010 dapat membuat sehabis baik pada tahun hadapan..
InsyaAllah dengan pertolongan ALLAH S.W.T semuanya akan berjalan dengan lancar..
Sesungguhnya amanah adalah benda yang paling berat untuk dipikul..

Aku akan cuba memperbaiki kelemahan aku.. Hati yang telah aku sakitkan..
kesilapan yang telah aku buat sepanjang tahun ni memang tak terkira.. aku bukanlah hamba yang terlepas daripada melakukan kesalahan..
Aku tau sepanjang tahun ni aku dah buat banyak kesilapan terutama sekali the way aku tegur orang..
Sepanjang tahun ni pon aku da banyak bersedih..sedih dengan sikap aku..
dengan persepsi orang terhadapku dan macam2 lagi..
Biiznillah aku akan cuba ubah...HOPE SO..AMIN.....

Would you like to comment?