Explore the blog
Monday, July 4, 2011

Of 4th July


Difficulties of buying birthday presents..?

4th of July
Yerp, bertambahnya setahun lagi usia aku dalam tahun masihi. Hari lahir dah jadi macam satu hari sumpahan ceria. Even, orang tu moody sekalipon, tapi dengan satu spell, "Happy Birthday, Selamat hari lahir, sanah helwah" & sewaktu dengannya mesti menjadikan orang tu senyum lebar. It gives positive feedback. Kalo ikutkan logik, sape yang nak umurnya bertambah? Kalo boleh sume nak stay young & freshly born. Ye dak.? Tapi kalo dengan ucapan tersebut mampu menggembirakan mereka apa salahnya? Lagipun, tu tandanya kita masih lagi diberi kesempatan oleh Allah untuk hidup & menjadi hamba yang hakiki kepadaNya.. :)

Sape yang share birthday hari ni, aku ucapkan "Happy Birthday!"
 Semoga ketaatan kita sebagai hamba kepada Allah semakin utuh.
Semoga kita sentiasa hidup bawah keredhaanNya..  :)

Lastly, sape2 yang wish sama ada kat fb, sms, secara live & so on, aku ucapkan terima kasih. Sedikit sebanyak ucapan2 tu dah menceriakan hari aku. And also thanks for the gifts.. :)

p/s: kena puasa daripada terima call or call orang esok. Sakit eardrum aku wat free call hari ni. Saja nak memanfaatkan free call.. :P

Whould you like to comment?

  1. hapy belated besday

    ReplyDelete
  2. happy birthday weh :D


    P/S: comel kot cartton tuh :D

    ReplyDelete
  3. ala tomey2.. :P

    ReplyDelete
  4. bagi aku besday tak besday sama je..sambutan itu kadang2 palsu semata..tiada jiwa di situ

    ReplyDelete
  5. @sifu im:
    thanks..

    @Raji and Yeen:
    trimas.. memang pon, jalan cte katun tu suwit tapi bukan aku lukis. hehe..

    @aqdanjihad:
    sape tomey? aku eh? haha.. :D

    @DuniakuAbstrak:
    bagi aku tak camtu.. tapi biasalah semua org berbeza perspektif.. :)

    ReplyDelete
  6. membacanya dari awal ssudah boleh menjangka kalau entry ini tentang apa..eh,sebenarnya aku baca dulu dialog kartun tuh..hihi

    selamat hari ulangtahun kelahiran kamu hansyirah..semoga tuhan memberkati hidup kamu.

    ReplyDelete
  7. @ghost writer:
    berjiwa katun juga rupa2nya kamu nie.. haha..

    well, thanks for the wish.. insyaAllah... kamu juga..

    ReplyDelete
  8. angah amende ni? iqa paham ckit2 je......

    ReplyDelete