Explore the blog
Wednesday, March 23, 2011

Simptom-simptom demam Result



Saya, Profesor Emiritus Hansyirah Takezur, telah membuat bancian kepada semua calon SPM sepanjang tahun berdasarkan pemerhatian saya.. So, saya telah membuat short-listed terhadap kajian saya, SIMPTOM2 DEMAM RESULT SPM

  1. Dapat insomnia tiba2... Tak lena ye tido?
  2. Tiba2 je adrenaline hormone dirembeskan walaupun tak mengalami fight & flight situation!
  3. Automatik sume bekas calon ni rasa nak off je henset tu.. Pasai pa?
  4. For sure, kredit & bateri fon akan jadi low serta merta.. Amik ko.. Patut nak off pon henset tu..
  5. Banyak incoming call & messages masuk dalam fon bebudak tu & even family+siblings pon pasti terkena tempiasnya..
  6. Internet jam! oh no.. tak dapet ku nak update blog kalo slow..
  7. Yang pastinya, banyak orang yang terlost contact & jarang keep in touch akan reconnect balik..


So, pengumuman result SPM ni memang dapat mengeratkan ukhuwah & silaturrahim antara sesama manusia di Malaysia ini... Alhamdulillah.. haha..

InsyaAllah.. sama2 lah kita doakan agar pelajar2 SPM tahun 2010 dapat result yang gempak..

Amin...



p/s: debar dup dap dup dap nie.. Oh time, please stop running out now.. Just freeze! Erghh..=='


Whatever it is, aku kena ready gak berdepan dengan ko la Zat (panggilan manja bagi result) Kalo dapat cemerlang, alhamdulillah, beryukur, jangan riya'.. Kalo dapat yang tak memberangsangkan, aku kena bersyukur gak.. Ada laa tu hikmah di sebaliknya..

Whould you like to comment?