Explore the blog
Monday, March 7, 2011

Jom pergi Korea!


Hai, saya Amin..



Entri ni bukannya bertujuan nak kutuk budak nie..
Cuma nak bagi tribute je.. Pasai apa?? Pasai... erk, takde motif pon sebenarnya.. =='



Ehem.. sebenarnya aku cuma tak boleh tahan gelak ngan dia ni.. Dia ada sorang kawan baik.. He always talked about his BFF (Syazwan Mustapha) a lot! Pendek kata, diorang ni memang sahabat sejati laa.. Pergi mana2 mesti sekali sokmo.. Macam fraternal twins laa.. Hatta si Amin tak pergi skola, dia akan tanya BFF dia ni pasal keje skola & so on..


Syazwan Mustapha yang kanan sekali tu, wat peace.. ^^


Ada satu hari tu, sampai malam gi main kat umah Syazwan tuu.. Balik rumah je, terus tdo.. Alahai... kecik2 dah ada kawan baik.. Ganbatte la Min..


Nak dijadikan cerita, Si Amin ni pergi kat umah Si Syazwan ni. Ntah apa benda laa yg budak2 kecik ni cakap pon aku tak taw.. Sampai2 rumah je.. Amin ni cakap ' Annohaseyo' laa & so on.. Agaga.. adik aku cakap bahasa Zulu laa... huhu.. Yang paling best skali..


Amin: Angah, Amin nak pergi Korea nanti ngan Syazwan..

Aku: ??? (Speechless..)

Amir: Eh Min, ingat free ke??

Amin: Biar laa.. Syazwan nak tolong bayar..

Semua: (Gelak je laa.. budak2... bukannya taw ape pon.. haha)



Haha.. sampai ke Korea tu nak pegi ikut.. Amin cakap Syazwan ok je.. hehe.. Aku dulu, time skola nak pegi jenjalan dlm negeri pon susah nak dpt permisi. Lastly, dia mimpi dia pergi Korea. Siap main salji ngan BFF dia. So, kire jadi laa kan.. Lagi senang, tak payah passport, duit & so on.. Mimpi gi ngan Syazwan lak tuh.. haha.. But still, sampai sekarang dok cakap nak gi Korea ngan Syazwan siap amik passport lama mak aku wat main..O_o

Whould you like to comment?

  1. hagagagagaga...amin2..lucu..tapi tu la..best taw ada best frend..huhu..laki ni kalo da rapat meme rapat la mu taw..

    ReplyDelete
  2. adooiii..comel gile...sahabat sejati tu...kihkihkih...

    amin nak pegi korea..dia ckp dgn syazwan tak?hihihi..


    kecik2 dh tau koreakan...hehehe

    ReplyDelete
  3. >>>Inani: yolo.. kalu ada bff msti xle nk pisoh laa..

    ReplyDelete
  4. >>>mina: ehehe.. syazwan yg ajak amin pegi kat korea tu..

    tu laa.. siap ajar sy cane nak ckp korea.. adeii.. =='

    ReplyDelete
  5. klaka2..si amin nih

    ReplyDelete
  6. berfikir bahawa dahulu kita pernah begini jua

    ReplyDelete
  7. bestnye ade adk kecik..plg best kuat berimaginasi...;')

    ReplyDelete
  8. best kalau ada kawan baik since kechixx kechixx lagi..kawan baik saya masa kechixx dulu tunang saya sekarang..wee;)

    ReplyDelete
  9. jom g korea...
    cumil bdk tu..hehe..amin ek??hehe


    mksih dtg blog saya, sy akan usaha bls jejak jika ada jejakkn kaki pd komen entry...cuma maaf kalau lambat..hehe..tp kalau klu jejak kt shoutmix mmg sy xsempat nk rply..huhu

    ReplyDelete
  10. muahahah..nok gi jugok doh gitu gak

    ReplyDelete
  11. aigoooooooo..how cute amin nie........and his BFF! (:

    ReplyDelete
  12. hehe...lucu la...
    amin dulu kecik sekarang dah besar...
    =)

    ReplyDelete
  13. klaka lar.. ^~
    kalo aku..
    firstly,of coz lar Makkah..
    pastu China,United Kingdom..
    kalo bole nak bulan madu kat Itali...x dapt pegi btul2..mimpi macam amin pun jadik lah~~hahaha..

    ReplyDelete