Explore the blog
Tuesday, March 29, 2011

Bakal suami kot??

Hrithik yang hamsum.. ^^


hensem tak? haha.. memang hensem pon Hrithik Roshan nie.. kalo la future-husband aku camni? erk.. O_0


takde la aku tak minat pon bolly-bolly wood ni.. Dan aku bukannya nak cite pasal future-hubby ke apa..

tapi aku heran asal aku wat istikharah untuk pilih kos+U, dia masuk lam mimpi aku? apakah petanda mimpi tersebut? macam ni ke nanti future-hubby aku? takkan la nak jadi next Aishwarya Rai dalam filem Dhoom kot? takkan aku akan jadi aktres kot? haha.. Nauzubillah la.. tanak la..

Mainan tido la tu nampaknya... Kena minta petunjukNya lagi la. huhu.. Aku memang tengah pening la nak pilih kos pe ngan result yang tak seberapa ni.. huhu.. then, aku dah berkali-kali klik website upu.. tapi jam+hang. Dahla aku tak isi sekali pon lagi untuk fasa 2 ni. Mentang2 la 4hb April baru tutup.. Adeii.. aku dapat pengajaran la nampaknya hari ni.. Jangan delay la lain kali..

Sekarang ni masih mencuba.. Kalo takleh isi, takleh masuk U la nampaknya.. T_T

Whould you like to comment?

  1. harap2 mimpi cekodok lak malam ni... hahaha

    ReplyDelete
  2. >>>Cekodok: petanda jadi chef la kalo mimpi cekodok... :)

    ReplyDelete
  3. hahaha tu petanda mu akan fly ke India kot ... kih3 good3 :)

    ReplyDelete
  4. hahaha tu petanda mu akan fly ke India kot ... kih3 good3 :)

    ReplyDelete
  5. >>>Nusyaz: maybe? who knows? haha.. wat medic kat India mcm Sheikh Muszaphar? haha.. pndai la mu tafsir mimpi...kwa3.. :P

    ReplyDelete
  6. kdg...tak masuk dlm mimpi pun...


    cuba tanya hati....hehehe....


    isi borang cepat2....bior lama2 bahaya woo...hehehe..

    ReplyDelete
  7. >>>KUREKURE COMEL: yerp, betul tu, kadang2 istikharah tu tak masuk lam mimpi tapi tengok hati kita rasa cane.. kalo berat kat sebelah tu, yg tu lah yg terbaik..

    nak isi tapi hang,.... alooh...help me... :(

    ReplyDelete
  8. aiyoooooo hanis..hrintik tu aktor pujaan aku lorh..huhuhu..mungkin itu permainan tito atau mungkin supo moni oyak tadi..atau macam yang kuro2 oyak tadi kot. Apa2 pun dear, teruskan istikharah ye. dun give up mintak petunjuk dariNya. Aku sentiasa doakan kejayaan mu dunia n akhirat.

    ReplyDelete
  9. heheheh... kita nak mimpi mcm awk gak...

    welll amik coz yg banyak peluang pekerjaan...
    jgn hanya kerana minat... but its ok kalau pilih berdasarkan minat... tapi rancanglah sesuatu utk masa yg panjang...

    ReplyDelete
  10. aku nak jugak mimpi dgn heroin yang cun2

    ReplyDelete
  11. haha...abang hitrik aye yang punya..apapun kos nak abik fikir la baik2..ingat doa la bia Allah bagi ape yang terbaik utk kita di dunia kita dan manfaat untuk akhirat kita k boleh.

    ReplyDelete
  12. >>>Inani: yerp, dat's rite dear.. aku harap sgt semoga dpt petunjukNya.. at least, takdela mnyesal sangat nanti.. thanks 4 d prayer... aku doakan mu jugak.. :)

    ReplyDelete
  13. >>>AizA: hehe..jrg2 org dapat mimpi camtu..

    thankies.. :)
    tu la memang agak biol la nak pilih coz tu sebab kita bukan just pk utk esok lusa tapi selamanya.. sebab tu kena mohon petunjukNya untuk lebih yakin.. ^^

    ReplyDelete
  14. >>>JIJI YU: haha.. pelik2 sokmo ko.. :)


    >>>Nazipah -Kebersihan: yerp, dat's rite pah.. kena wat pilihan molek.. mohon doa sokmo bia Allah bg yg terbaik utk kita..

    ReplyDelete