Explore the blog
Friday, February 4, 2011

Teringat!

I used to study here those days..


Firstly, thanks to Che'ah yang officially tag nama aku kat post kau.. :))
Tadi aku ber'blogwalking', then, aku pun lepak kat blog my really old buddy: Che'ah.. then, I've come across this post, kat blog dia.. (click here)..Very nostalgic.. .

Hari tu, student SKSTB (batch 2000-2005) saja wat informal meeting.. And aku cam biasa tak dapat pergi sebab nun jauh di sini (Kelantan). Well, everybody is grown up.. 5 tahun tak jumpa diorang lagi la aku tak cam diorang.. And yang penting sekali, mungkin diorang pun tak cam aku sape.. Kat FB, sume cakap aku lain.. Lagipun sume makin meniggi.. Aku je la kot makin merendah.. haha.. Siyes dulu aku la The Tallest among them.. Maybe sekarang I am The Shortest.. whatever la.. At least, aku penah gak pegang title The Tallest dulu.. ^^ *wink2..*

Aku tabik spring la kat Che'ah sebab mampu ingat segala kisah masa bergelar murid sekolah rendah dulu. I couldn't remember much what were happening those days.. Yang paling aku ingat masa darjah 4, geng2 kitorang ada tubuhkan Group Spy Girlz terdiri daripada me myself, Shahirah Che Rusli (Che'ah), Aishah Irdina, Fatin Sarah, Atikah Azhar, Alia Zulkifli, Liyana Kassim & Nazihah Hanafiah.. Memang tak matured.. Tak silap aku, nama group tu modified daripada citer Spy Kids yang famous zaman dahulu kala.. Siap ada buku & tulisan rahsia.. Sampai sekarang aku ingat alphabet2 untuk tulisan rahsia tu..

And the rest is history, and aku akan ingat sampai bila2.. Terlalu banyak kisah2 skolah rendah yang klaka, sedih and menggembirakan.. Love those past momentos very much.. :)) If I could turn back time.....~

Whould you like to comment?