Explore the blog
Tuesday, February 22, 2011

I wish I could......

Main tak Need For Speed - Most Wanted?
Ignore laa karakter sexy ladies & lelaki kacak kat situ.. Tatu penuh.. Huishh.. Ngeri nengoknye...
Kali ni, aku bukan nak jadi game promoter poolak..


Currently, aku tengah amik lesen kereta kat Institut Memandu Kotaraya. Baru aku tau bukan senang nak dapat lesen ni.. Banyak steps; kursus, amali & sebagainya.. Dahla test ngan kete manual.. Asal tak test ngan kete auto eh? Ramai je yang guna kete auto pastu.. Ntahla.. Nak jimat perbelanjaan kat situ kot? :P

Then, aku terfikir kan best kalo boleh bawa kete macam dalam game Need For Speed tu.. Ikutla, nak accelerate sampai bape pon kete, nak letak noose ke hape.. wat vandalisme laa part yang paling best.. siap boleh reward lagi kalo wat stunt yang thrilling.. haha..
(Aik? Bila masa lak aku jadi tak sivik camni? Aku dlu pengawas yang skema giler tuu.. Exco Disiplin Pengawas lak tuh..)


Part ni la yang paling mengancam.. Adrenaline hormone also secreted during this moment.. Macam laa pemain kena kejar betul2 ngan polis2 tuu.. (Teringat poolak watak Handsome Rob dalam filem The Italian Job.. Coolio..!) Tang ni wat laa pape pon, selagi tak busted, selagi tu bebas, dapat cash.. Bergaya pon ada, polis kejar ramai2..

Sebenarnya, tadi aku wat latihan drive illegally ber'sifu'kan abang aku. Kena tortured ngan dia sebab masih amatur.. The only thing aku pikir masa tuu: kan best kalo boleh bawak macam NFS kat Malaysia ni.

p/s: pagi2 esok latihan ngan cikgu poolak.. hoihh~ minta2 tak kena torture. Amin~..

Whould you like to comment?

  1. Nok bowok keto po need for speed??
    haish..debe demo loni???
    huhuhu....jangan wat lagu tuhh..disiplinkan dirimu..muahahahahahha

    ReplyDelete
  2. >>>nani: haha.. kalu bwk keto g2 sure cool dop? haha...
    lambat ag la nak boleh bwk hop lagu tu.. dlm game je la...
    xde apo kne saman doh, bukannyo boleh cash reward po dlm game.. huhu

    ReplyDelete