Explore the blog
Sunday, February 14, 2010

Amoi! Mana mau pigi maa??

Tajuk tu takde kena mengena langsung ngan entri aku ni.. Saje je.. :DD

B'DAY ABAH LA HAR
I NI...

&

HAPPY CHINESE NEW
YEAR!

Alhamdulillah walaupun usia abah dah meningkat tapi abah tetap sihat wal'afiat.


Tapi malangnya abah xde kat umah la...
Ibu, Abah & Amir pegi KL. Hari ni dah masuk 4 hari diorang takde. I really missed them damn much.. Diorang gi KL sebab Cikwa kena operate. Alhamdulillah major operation tu berjalan dengan lancar. Syukur..

Pagi ni diorang bertolak balik.. pukul brape tu tak tau la.. Dahla aku ada inhouse training pengawas hari ni. Nasib baik Achik ada. Kalau tak, tak sampai aku kat skola tadi.. Trimas Cik...

So, program ai ni start pukul 8.30 a.m-3.00p.m. Skali lagi, Achik la yang jadi driver aku ai ni.. Duit minyak kete? blakang kire la.. Talk to my dad.. :DD


orang lain praktis bce doa, ktorang praktis posing

ble mic duk kat tgn ustaz Aziz, maka...

betapa concentratenye kami...

tapi kecundang akhirnye... (ceh!!)

Biro Disiplin & Keselamatan Pengawas 2010 (2 org absent)


Banyak poolak gamba aku kali ni. Biasanya jgn harap akan ada. Kalau ada pun, dalam 1,2 gambar je la. Almaklumla, seorang fotografer yang profesional kan.. Chewah, tak baik riya'.. Kali ni, aku pass kat orang lain poolak. Aku nak be captured gak.. Weee~~!!

Would you like to comment?