Explore the blog
Saturday, January 9, 2010

Tik Tok..!!

Dah seminggu 2010 berlalu..


Dah seminggu juga la aku bergelar pelajar Form 5..


Dan seminggu juga aku bergelar Ketua Aspuri..






Dalam jangka masa seminggu ni, banyak benda yang kena urus..
Asrama especially..
Dengan moto asrama "MEMPERKASAKAN ASRAMA"..

Nampaknya kena put so much effort untuk jayakannya..

Nasib baik warden sedia bagi tunjuk ajar.

And yang paling unexpected tiap2 minggu dibenarkan balik..

Dengarnya kurang subsidi.. Ntahla..






Minggu ni kami:

  • kena urus pendaftaran asrama
  • kena round2 asrama tengok kerosakan and so on..
  • kena urus minggu taaruf student form 1
  • ada mesyuarat exco untuk Minggu Budaya Asrama & Majlis Perasmian Pelantikan Jawatankuasa Asrama.




sebahagian pelajar tingkatan 1 yang dibuli oleh kami

kena ragging ke tu??


para exco aspuri


While at school...,

Result final exam 2009 baru tau masa hari Sabtu hari tu..

Setelah sekian lama, aku menunggu Abang Posmen yang tak kunjung tiba,

akhirnya aku tau juga..

Alhamdulillah, aku masih ditempatkan di kelas yang sama..

Tapi sebahagian daripada rakan aku nampaknya tidak lagi bersamaku..

And ni menyebabkan aku bakal menjadi...passive student..

No more talkative a.k.a hyperactive girl! Ouch!!!

Would you like to comment?